Dagsarkiv: januari 6, 2011

Movie tajm!

Sitter och tittar på filmen Berättelsen om Narnia: Kung Caspian och skeppet Gryningen, den som går på bio just nu! Så den rullar på min dator för tillfället, jätte skönt att bara slappa verkligen. Måste bara säga att det känns … Fortsätt läsa

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

I wish a upon a star

Faktiskt, jag skulle vilja flytta utomlands. Men så som dagsläget är funkar det inte. Men jag ska det så småningom. Kanske flyttar studierna ytterligare en termin och sticker redan till sommaren, eller varför inte hösten? Tänk att kunna bo och … Fortsätt läsa

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Sorry but there is no hard feelings..

Du var inne i duschen nu på morgonen och medans jag fixa frukosten. Jag fick för mig att göra en dum grej men jag kunde inte motstå. Din telefon låg och glänste på köksbordet. Den liksom sa till mig på … Fortsätt läsa

Publicerat i känslor | Lämna en kommentar