Dagsarkiv: februari 6, 2011

så här e de ja!

Är det så här det känns att ha rakade ben? haha, de hade jag faktiskt glömt bort, 🙂 hihi!  Har verkligen inte rakat benen på flera veckor, bra fakta att veta va? 😉 Har nyss spelat match mot orust, det … Fortsätt läsa

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Vänner

Jag måste bara få säga att jag har dom bästa vännerna som finns! Som undrar hur det är med mig och bryr sig om mig, något som jag aldrig fått av dig! Mina vänner betyder allt, ni är finast!

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Hehe

Jag jobbar, väldigt ovanligt va? 😉

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Nu börjar jag om istället.

Nu är ett farväl sagts iaf, på något sätt så har läkningen börjat för ett bra tag sedan. Utan de e nu den ska göra de på heltid. Tårar kommer rinna men de kommer de göra. Hjärtat kommer va krossat … Fortsätt läsa

Publicerat i känslor | Lämna en kommentar