Dagsarkiv: april 11, 2011

Karlstad

Vart i Karlstad o lämna blomster på S-blommor o på blomsterlandet 🙂 nu vet ni. Nu ska jag se på tre kronor o slappa. Så fort jag blundar så känner jag för somna, 🙂 verkligen trött, hihi. Pöss

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Lördag fortsättning

Efter 4 h sömn så åkte jag upp till prickens föräldrar med prick, hennes kille, jenny o Johnny. Vi skulle byta hage för pricks hästar o fixa elen så de var det vi gjorde 🙂 efter de åkte jag hem … Fortsätt läsa

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Lördag

Var ute i Lysekil o träffa på Malin Verner en sväng tillsammans med Niklas och Tobias. Vi var ute o gick på berget vid pinneviken.. Mysigt var det, 🙂 efter det blev det in till Uddevalla o hälsa på Dennis. … Fortsätt läsa

Publicerat i Vecka | Lämna en kommentar