Fredag afternoon

Tänkte jag tar och berättar om Danmark i ett annat inlägg, inte i just detta i alla fall. Idag har jag varit med min kusin och Carro. Vi var och åt på en go buffé i herrestad. Gott! Sedan var jag och Carro på torp för att leta efter en ram till min bild jag har men hitta ingen, eller jo för 449 kr o de var la lite maffigt 🙂 sedan spelade jag tennis med Sandra i 1,5 h. Gud vad kul det var. 🙂 får bli fler ggr absolut 🙂

nu e jag på färjan till Lysekil. Ska bli tacopaj med Malin o Jonas. Får se om hand bror vill med, annars struntar jag i honom tror jag. Jag orkar inte va den som drar i alla rep.. Lyssnar på snälla bli min igen med Veronica maggio på min nya stereo. Johanna rekomenderade den för en tag sen och jag tkr den e skit bra 🙂 ha en fin fredags kväll alla 🙂

Puss ❤

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar