Mysterious

Hello there!

Today har jag arbetat. Sen var jag hemma hos mor och tvättade min bil, den såg ju sååådär ut efter helgens bravader i Vistan. Men sen var jag med Carzan. Hade en mysig och lugn stund med henne här hemma hos mig. Såg på film, – Bröderna Karlsson. Sen körde jag hem henne till VBG. När jag var på g hem tänkte jag åka förbi Råssbyn för att möta upp pojkarna. Men så fick jag ett sms om att någon ville komma hem till mig så jag far hem. Jag fick hjälp med att fixa ihop digital boxen så nu kan jag se på tv! KUL! Sedan tittade vi på Nitti Leaks tills det var dags för honom att åka hem och lägga sig. Nu ska väl jag snart också gå och lägga mig, men har ingen stor lust egentligen. Vill hitta på något busigt. Men vad är det egentligen? Vi får se vad kvällen erbjuder.

Ha de gott! Puss

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar