Dagsarkiv: juli 11, 2011

drömmar

Jag har funderat endel nu när jag har legat här ute och stekt. Vad vill jag egentligen med livet? Jag vet vad jag vill ha också vidare. Men vill jag verkligen arbeta som lärare? Det har ju alltid varit min … Fortsätt läsa

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Får ju passa på…

…att vara hemma hos mamma och pappa medans dom är Spanien och gottar sig. Har legat på altanen och solat, tvättat bilen ordentligt och ätit lite granna. Men blev ca 4 tuggor av köttfärsås och makaronerna för de var bara … Fortsätt läsa

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Måndag v 24 eller?

Ikväll ska jag jobba igen. Skönt med att jag varit ledig så jag kunnat friskat till lite granna. Det känns jobbigt med hostan just nu bara men som jag fick höra igår, och det stämmer nog faktiskt, så brukar alltid … Fortsätt läsa

Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar