Hej Karlstad, Hej universitet, Hej matematik

Tjenare.

Nu sitter jag här i femmans lägenhet, utan henne för att hon är på föreläsning. Femman ni vet, Verner. Känns väldigt konstigt att sitta här i detta huset igen. Typ som förut när jag gick under gången och fram mot huset så har jag alltid tittat upp mot min lägenhet o mitt fönster. Men nu är det ju så att jag bor inte där heller. Men av ren reflex så gjorde jag det idag och persiennerna var nerdragna. Underligt va. Hade varit skoj och knackat på och se hur det ser ut där inne nu.

Imorse när jag åkte till Karlstad var jag inte alls taggad på det och tänkte stanna kvar i Uddevalla. Men nu när jag äntligen har haft lektionen och varit i skolan så känner jag att jag ångra mig inte alls att jag åkte upp. Hade en jätte trevlig lektion med sång och teater. Det känns som att det kommer bli rätt skoj här uppe ändå. Vi är 4 personer i klassen, men de kommer nog bli rätt bra, kommer nog kanske bli bra på matte trots allt 🙂 Jag har ju Hagge i klassen ! 🙂 alltid någon man känner..

Men men, nu får ni ha de så bra..

Pöss Marreparre

20110829-032854.jpg

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar