Sorry, there is no ”delete history”

Hejhej hallå..

Vet du vad, jag inaktiverade min facebook idag. Undra hur länge jag kan hålla mig ifrån den? Sedan jag inaktivera den så har jag varit nära tre gånger på att klicka på min snabb knapp till facebook. Gaah, Marre you have to be strong! Tog även bort herr D nummer idag. Så nu kan jag varken nå honom på mobilen eller internet. Så nu gäller det att hålla ut. Kanske kommer detta bli min chans att komma ifrån honom? Jag hoppas verkligen det. För han gör mig så ledsen, och irriterad. Eller så irriterad så jag blir ledsen skullen man väl kunna säga. Hur många gånger gånger har jag inte skrivit i bloggen att jag ska ha ur han i mitt liv? 9999999999999999999 gånger kanske? Eller mer?! Nu Jeflar bloggen!

Mitt liv rullar på, tränar och jobbar och det känns faktiskt rätt bra. Har tränat 5 gånger denna veckan.. Mån-Fre. Samt imorgon har jag match, men jag kommer inte spela så mycket, för har inte tränat. Så söndag ska få bli min träningfria dag. Hoppas detta gör någon skilland. är trött på att se ut så här. Jag vill se ut som jag gjorde när jag var 18 år. Eller smalare till och med. Trivs inte med mig själv, men men, bara att kämpa. Undra när jag märker någon skillnad. (nu tänkte jag logga in på fb igen) Kämpa Marreparre!

Ha det gott! Puss

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar