Söndag

Denna veckan har varit fullt upp, jag har knappt, eller om jag ens hunnit, träffat min bästa vän? Jag har jobbat och varit helt död, nästan i alla fall. Imorgon är det en ny vecka och då är det mycket också. Jobbar på dagarna, tränar på kvällarna. Puh, på lördag och söndag så ska jag vara ledig. Mobilen kommer vara på ljudlöst och jag ska icke jobba mer.

Igår kväll arbetade jag på bleket efter jag hade jobbat dagen på Skaftö. Idag har jag jobbat på Skaftö men ska jobbsova på bleket. Slutar klockan 6 då ska jag åka till Skaftö och jobba där börjar jag klockan 7. Puh. Så på 17 h arbetar jag 16h. Imorrn kväll är det träning. i’ll survive.

Ikväll, har jag suttit på min soffa och bara latat mig. Men nu för en liten stund sedan fick jag en saknad. Jag har knappt tänkt på denna personen på väldigt länge, eller inte så mycket iaf. Men ja, de kommer väl sådana stunder. Det är fyra veckor sedan idag, som vi bröt upp ifrån varandra. Om 3 dagar har du varit ihop med din nya flickvän i 1 månad. Sjukt vad tiden går snabbt. Life Goes On, No Matter What.

Nu ska jag packa väskan, pjamasen ska ju med till jobbet 🙂 Cash is king..

 

Köss!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar