Borlänge

Nu är jag här, hos mina favorit tjejer – Therése, Sanna och Nathalie. Min familj är det, ja mamma och pappa också. Det är mina allra närmsta familj. Trots att Sanna och Nathalie är syrrans ungar så känns det ändå som att ex, Sanna är mina syster. Hon har jag alltid levt väldigt nära med så därför har vi fått det bandet. Vi säger det att vi är systrar fast hon egentligen är min systerdotter.

Men nog om det. Idag har jag haft en välidigt konstig dag, jag vaknade upp på köksbord. Det var så att igår la jag mig på en madrass på golvet i Sannas rum. Hon ligger på soffan medans jag o min mor ligger i hennes rum. Mamma börjar snarka och snarka och snarka. Jag hostar och drar i hennes täcke o säger mamma men hon vaknar inte. Jag ligger kvar ytterligare en kvart men fan hon håller på fortfarande. Jag tar min madrass, kudde och täcke och lägger mig i Nathalies sovrum. På hennes golv finns en massa på golvet så jag orkade inte ta undan det. Ex så ligger köksbordet på golvet som vi hade med oss upp från Uddevalla. Fast det har inge ben på sig. Jag lägger madrassen på bordet för om jag skulle ta bordet skulle de ju börja låta en massa och jag har inte lust att väcka hela huset. VAD HÅRT DET ÄR ATT LIGGA PÅ ETT KÖKSBORD! jag har sovit från och till inatt och jag har drömt två marddrömmar. Varv en var en tjej som dog när hon åkte skidor ut för ett stup och den andra handla om att pappa blev invalid och depprimerad. Jag vaknade upp gråtandes båda gånger ”/

När jag vaknat o gått upp kom Sofie på besök. Så himla kul att se henne igen. Har inte träffat på flera år. Sedan åkte vi till Rogers jobb. Sedan till Lager 70. Köpte nya leggings,. Den drog vi till Dollars o köpte kexchoklad xD. Till sist Kupolen. Där köptes det en tröja. Sanna fick nya skor, det var en för tidig födelsedagspresent för hon fyller år nästa månad, 16 mars. Då har hon bara ett år tills hon är tonåring. Coolt som faen. HAHA. Vi drog hem till familjen Johansson, Fredriksson och Jonsson. Det vill säga syrrans hem. Dan och Zara kom på besök, Sanna drog på Teater. Vid halv 19 drog jag, syrran och mor till teatern för att se improvisation teatern med Sanna. Hon är så himla blyg så vi fick inte se så mycket av henne. Men kul att bara vara där i fall. Nu har vi suttit och tjötat ett tag och ska gå upp till de andra och titta på tv och käka chirre och ostkrokar, bågar heter det men tänkte på Maria Montezami och ville skriva krokar. Tycker det låter lite coolare 😉 hihi..

Nu ska jag vara med mina älsklingar.. Pusspuss<3

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar