Aldrig varit så här dålig dagen efter innan….

Min fredag var hur stressig som helst, så det är väl inte så konstigt att den balla ur som den gjorde? Det började  med att jag jobba till 17. Då var det bara att köra ner till Rimnershallen för jag skulle döma mitt egna flicklag. Det var lite annorlunda. Efter det så var det att skynda sig hem för att åka ner till Sara där alla i damlaget höll till. Det skulle bli lagfest! Roligt som fan var det skall ni veta. Men ack så full jag blev. Blev så full att jag grät och det tog 2 h att köra hem mig. Jag somnade i mammas fåtölj hon har utanför huset. Som tur var vaknade jag! Annars hade jag nog legat på sjukhuset för man har ju hört om så många som dött när det somnat ute så. Lucky me. Men jag kan ju tala om att min kropp mådde inte bra när jag gått in. Jag skaka något så fruktansvärt. Aldrig varit med om något liknande innan. Som tur var somnade jag och vaknade upp av att mamma kommer rusande in och säger att Nathalie står och väntar på mig. Det var bara att gå ur sängen, kan ju tala om att jag hade inte kommit till fasen bakis än. Fortfarande full men de var bara att hålla masken inför mamma. Vi åkte till tattomässan i Trollhättan. Där gick jag till och från toan hela dagen. Sista gången jag spydde var klockan 18.00 igår kväll. Fast de var bara vatten som kom. För jag hade ju säkert druckigt 3 liter vatten under mässan. Men jag kom hem iaf, fick ligga i sängen och se på melodifestivalen med Petra. Somnade klockan 22.00. NICE! Upp klockan 7.30 för att åka till gbg. Flickorna förlorade med 8-0. Nu är det snart dags för mig att spela match. Jag är en bra bänkvärmare 🙂

 

Puss o kram

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar