Så ja!

Idag fick jag hoppa in och jobba på nytt ställe! I Bokenäs. Det ligger ut mot Lysekils färjan. Men där jag var åker man in mot Fiskebäckskil/Grundsund. Väldigt vackert hus var det. Hade utsikt över hela Lysekil och huset var två våningshus med hiss till andra våningen. idag på jobbet satt vi och släktforskade i över tvåtimmar. Klockan bara rann iväg för oss! Jag har nu kommit på att jag och far ska ge detta till min mor. Hon sitter ju väldigt mycket framför datorn och hon tycker om släktforskning. Jag vet ju nu hur programmet fungerar så det är bara för mig att visa min moder. Visst är jag smarter? Ibland så plingar det till i min hjärna också. Tro det eller ej! 🙂

Nej nu ska jag ha det kaka och de får ni också ha !

Pusspuss

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar