Såja

Nu är klockan snart midnatt och jag håller på och städar mitt rum. Delvis för att Daniel ska komma hit nu och delvis för att jag ska få bort min aggro som jag har på Daniel just nu. Jag säger då det, killar e omöjliga! Han har inte varit här på väldigt länge, han har nog inte varit hos mig på över 2 månader. Så de ska bli spännande att se hans reaktion. Jag känner faktiskt att jag ska inte åka upp till han varje gång. Visserligen är det skönt att åka upp till honom för då är vi själva och jag får komma ifrån mor o far e grann. Men nu får han göra lite åt mig med..  Rättvis så tkr jag..! Eller har jag fel? Tror inte det är någon som säger emot mig där faktiskt! 🙂 Aja, nu ska jag städa upp på skrivbordet!

Ni får ha det så bra, och hoppas ni sover gott..

Puss

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar