Överby och Vänersborg

Hej hej!

Har velat skriva här ett tag nu men de har alltid kommit något annat emellan tyvärr. Jag sitter ju inte vid datan så himla mycket faktiskt. Men nu tar jag mig tid! Idag har jag fått varit med goa Marie och goa Carro. Ni vet folket jag umgicks med när jag bodde i Karlstad. Var så himla kul att fått umgås med dom två idag. Börja med att jag hämta Marie och sen drog vi till Vbg o hämta Carzan. Eftersom vi inte hade mycket att göra så drog vi till Överby. Där fick tjejerna köpte en del saker. Jag kände mest att jag var tvungen att hålla i pengarna för jag ska ju åka till danmark så det kan ju vara bra att spara pengarna till det. Jag fick köpt mig en tröja jag ska spela i Danmark på H&M för 99:- och ett par fotbollskor för 129:-. Eftersom jag inte vet om jag kommer fortsätta med fotboll kunde jag lika gärna köpa ett såpass billigt par ist för ett par för 400:- o uppåt kände jag. 129:- e ju inte jätte mkt! 🙂

Haha, just nu håller jag på att smsar med en kille som e förbjudet. Men det är kul, men fan vad skit jag skulle få om folk fick reda på det. Hihi! Jag är redan ogillad i det där gänget men why not. Jag får göra vad jag vill, o uppenbarligen får jag svar så han vågar ju också trotsa 🙂 Men varför tänka så här? Sverige är ett fritt land o jag får göra vafan jag vill!

Synd jag inte fick tagit någon bild idag, just nu laddar jag min kamera iaf, så den ska tas med oftare! 🙂

Ha de gott mina vänner..!

Puss

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar