O.m.g

Jag kan knapp förstå det själv, nu ikväll ha vi pratat i telefonen i 2,5 h nästan, när fan hände det senast? Förra året när jag bodde i Karlstad kanske? Men skönt kändes det, men ovant att vi har kompis snack liksom. Det känns så fel på något sätt,. Speciellt när en av oss har mer känslor än den andra. Men skönt att vi fick prata av oss lite grann..

Oj denna dagen har jag varit överallt känns det som. Jag var på biltema o köpte toningsfilm till mina bilrutor. Sedan åkte jag och Carro till skeppan med lunch, potatissallad o revben, fralla med skagenröra o läsk. Sedan åkte vi hem till mig, till torp med Petra. Där träffa jag alex en gammal barndoms vän. Sen blev det stan för de var kvällsöppet o till sist blev det möte ute i unda. Hej å hå. Nu ska jag väl försöka sova snart. Klockan är ju snart halv 4 😦

20110429-031747.jpg

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar